Om DFRO Callcenter

Professionalisme

Passion

Pertentlighed

Hos DFRO foregår al vores arbejde ud fra tre værdier: Professionalisme, passion og pertentlighed. 

Vi er en etableret virksomhed, som gennem årene har etableret en solid erfaring indenfor flere forskellige brancher og ydelser. Dette gør os i stand til at tilbyde professionelle og kompetente løsninger, som er baseret på viden og erfaring. 

Vi tror ikke på at gøre tingene halvhjertet – specielt ikke når det kommer til salg. Passion er nødvendigt i vores branche og er derfor gennemtrængende i vores samarbejder, ydelser og medarbejdere. 

Vi er meget kvalitetsbevidste og indgår kun i samarbejder, hvor vi mener at være i stand til at leve op til vores egne standarder, såvel som kundens. Vores medarbejdere er garvede og med bestemte kompetencer. Derfor går vi meget op i at finde det bedste match til opgaven. Vi sørger altid for, at grundlaget for opgaven er på plads, så vores ydelser lever op til kundens forventninger.

Vores historie

2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2021

2021 har været et år i vækstens tegn. Vi beskæftiger nu 34 ansatte på vores kontor i Torremolinos. Vores samarbejdspartnere i Danmark har udvidet på det forretningsmæssige plan, vores kundetilgang har været stor, og det er lykkedes os at fastholde og udbygge vores eksisterende kunder samt fastholde vores gode medarbejdere.

Vi har modne og dygtige medarbejdere med en gennemsnitlig alder på 45,3 år og med brancheerfaring fra forskellige jobs, hvilket styrker vores profil og er med til, at større virksomheder vælger DFRO som samarbejdspartner.

Når vi kigger ind i 2022, så ser jeg 3 nye kunder til opstart d. 03-01-2022, hvor vi glæder os til at hjælpe med at booste deres salgsafdeling.

2021 har været et fantastisk år på mange måder, og vi forventer det samme for 2022.

2020

Vi går ind i året med samme fart, som vi forlod år 2019 på. Vores samarbejdspartnere i Danmark udvider deres forretning, og dermed udvides DFRO også. Vi har nu gennem de seneste to år lavet graveaftaler for Fibernet Selskaberne, som supplement til deres kørende konsulenter i Danmark – en opgave, vi er blevet særdeles dygtige til, hvorfor vi i dag kan have syv medarbejdere siddende alene på dette projekt. Dette er vi stolte af. Corona-krisen rammer i foråret, og for mange betyder dette desværre nedskæringer på arbejdspladser. Men da telefonen er vores primære arbejdsredskab, kan vi heldigvis fortsætte arbejdet hjemmefra. Vi har oprettet 23 hjemmearbejdspladser, hvilket betyder, at vi fortsat er i stand til at levere 100%.

2019

Et år med fart på… 2019 er året, hvor vi får mange nye opgaver, samt udvider medarbejderstaben til 20 medarbejdere. Vi vækster hurtigt, men fortsat i et tempo, hvor vi selv kan følge med og med stabilitet og kvalitet for øje. Vi plejer vores gamle kunder, bidrager med vores brede erfaring til vores nye kunder. En af vores kerneværdier er kvalitet, og vores mål er ikke at være de største, men at kunne levere den bedst mulige service til de kunder vi indgår et samarbejde med. Derfor er alle samarbejdsaftaler nøje overvejet, så vi sikrer fremtidige kunder et længerevarigt samarbejde, som er til gavn for begge parter.

2018

Vores erfaring bliver bredere, og vi begynder at få kunder ind via vores netværk indenfor Dansk Erhverv. Vi har nu en bred medarbejdergruppe i alderen 30-70 år, med solid baggrund fra andre brancher. Vi er derfor i stand til at varetage forskellige typer af opgaver. Vi kender hinandens styrker og svagheder, og ved at vi kan levere til kunderne. Vi får løbende små projekter i år 2018, hvor vi blandt andet udfører kundeserviceopgaver og markedsanalyser for virksomheder i Danmark. Ydermere får vi etableret et godt og solidt samarbejde med Røde Kors Erhverv, som vi fortsat har i dag.

2017

I år 2017 får vi mulighed for at flytte til et stort lokale i centrum af Torremolinos. Vi beskæftiger nu 12 medarbejdere og har taget nye projekter ind ved udgangen af år 2016. Vi er langsomt begyndt at bevæge os over i andre segmenter og afprøver løbende små nicheprojekter, hvor vi udvider vores kompetencer fra tidligere kun at dække pension & forsikring, til nu også at dække flere segmenter, så som fakturaopkøb, leasingprojekter og øvrige opgaver indenfor den finansielle branche.

2016

Efter en stabil og forsigtig opstart i år 2015 med fire medarbejdere, udviklede DFRO sig i år 2016, hvor vi ansatte en håndfuld nye medarbejdere til at varetage vores nye opgave for Skandia Pension. 2016 var et år, hvor vi udviklede os i forsikrings- og pensionsprodukter til små og store erhvervsvirksomheder. Vi har altid haft kvalitet for øje, og DFRO er derfor bygget op med kvalitet som kerneværdi. Vi ved fra erfaring, at den største værdi for vores kunder ikke skabes af antallet, men af afkastet af de møder vi booker.

2015

DFRO Callcenter blev stiftet af Martin Voltzmann og Kim Kærgård i år 2015. Martin og Kim har et forsikrings-agentur i Danmark med baggrunde indenfor henholdsvis bank, pensionsrådgivning og erhvervsforsikringsassurandører.  DFRO står for “Dansk Forsikring Ressource Optimering”, da firmaets opstand kommer af optimering af ressourcer for Købstædernes Forsikring i Danmark. Begge ejere har mange års erfaring med møder i den finansielle sektor, og har derfor opbygget en solid forståelse for skabelsen af gode samtaler på telefon. Deres mange år i branchen gør, at de ved, at forskellen mellem succes og fiasko ofte ligger i medarbejdernes viden om emnet, de ringer om.

Er I interesserede i at lære os bedre at kende?

Har I spørgsmål til en given opgave eller ønsker I at høre mere om, hvordan et callcenter med speciale i at sætte sig ind i netop jeres branche, kan løfte jeres bundlinje til nye højder, så kontakt os for et uforpligtende møde. Vi har medarbejdere i Danmark, som kan komme ud til jeres virksomhed og fortælle mere om fordelene ved at bruge DFRO som samarbejdspartner.